JUDEȚUL ARGEȘ
Comuna Buzoești
Comuna Buzoesti – județul Arges, organizează concurs, în conformitate cu H.G. nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a unei funcții contractuale de executie vacante de referent de specialitate, treaptă profesională I, din cadrul Compartimentului Situaţii de urgenţă.
Durata timpului de muncă este de 8 ore/zi, 40 ore/ săptămână.
La concurs poate participa orice persoană care îndeplineşte condiţiile generale şi condiţiile
specifice stabilite prin fişa postului pentru ocuparea funcției contractuale, respectiv:
1.Condițiile generale de participare – în conformitate cu Legea nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi cerinţele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) şi (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare:
are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;
cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).
2.Condițiile specifice de participare – stabilite pe baza fișei postului, sunt :
Studii superioare de specialitate în domeniul situaţiilor de urgenţă
Vechime : 5 ani
acte/diplome/documente care atesta efectuarea unor specializari specifice postului,
Apt din punct de vedere medical
Permis de conducere categoria B
nu a fost condamnata definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii
Dosarul de concurs se depune de către candidați în termen de 10 de zile lucrătoare de la data afișării prezentului anunț, respectiv în perioada 28 noiembrie - 11 decembrie 2024 la sediul Primăriei comunei Buzoesti ( sat Vulpesti, jud. Arges) – de luni până vineri între orele 8.00 – 13.00 și conține în mod obligatoriu:
formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2;
copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
curriculum vitae, model comun european.
Concursul pentru ocuparea funcției de execuție vacante de referent de specialitate, treaptă profesională I, din cadrul Compartimentului Situaţii de urgenţă constă în următoarele etape:
selecţia dosarelor de înscriere;
proba scrisă
interviu
Calendarul de desfășurare a concursului este:
perioada de depunere a dosarelor: 28 noiembrie - 11 decembrie 2024, la sediul Primăriei comunei Buzoesti judetul Arges – persoană de contact – Necula Stela-Maria
selecția dosarelor de concurs: 13 decembrie 2024
afișare rezultate selecție dosare: 16 decembrie 2024
proba scrisă: 18 decembrie 2024 la sediul Primăriei comunei Buzoesti
interviu: în termen de 4 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise, la sediul Primăriei comunei Buzoesti
Bibliografie și tematica de concurs pentru ocupare a postului vacant din cadrul Compartimentului Situaţii de urgenţă de referent de specialitate, treaptă profesională I
1.Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare,republicată, cu modificările și completările ulterioare cu tematica Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare
2. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare cu tematica Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați,republicată, cu modificările și completările ulterioare
3.Ordonanta nr.57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completările ulterioare;
titlul III al Părţii a VI a ,, Personalul contractual din autoritățile și instituțiile publice”
Partea a VII -a ,, Răspunderea administrativă”
4.Legea 319/2006 a securitatii si sanatatii in munca, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 646 din 21 iulie 2006, cu modificarile si completarile ulterioare ;
5.Cap II Secţiunile 1,2 şi 6 , Cap.IV Secţiunile 1,2 şi 3 din Legea 307/2006 privind apărarea împotriva incendiilor , republicată.
6. Legea 481/2004 privind protecţia civilă , republicată.
Candidații vor studia legislația actualizată la zi in raport cu modificările intervenite până la data susținerii concursului.
Primar ,
Dulduruc Ion